Je browser is verouderd en geeft deze website niet correct weer. Download een moderne browser en ervaar het internet beter, sneller en veiliger!

Niet tevreden

We doen onze uiterste best om jou zo goed mogelijk te helpen en zijn continu bezig met het verbeteren van onze hulpverlening. Het kan gebeuren dat je niet tevreden bent. Wat kun je dan doen?

Heb je een klacht?

Ben je niet tevreden over onze hulpverlening, dan is het verstandig om eerst in gesprek te gaan met jouw hulpverlener. Kom je er niet uit met je hulpverlener? Dan is het ook mogelijk om een klacht in te dienen bij Cardea via onderstaand klachtenformulier. Hoe je dat het beste kunt doen, lees je in onze klachtenregeling.

Klachtencommissie

Lukt het niet om jouw klacht met Cardea op te lossen? Je kunt jouw klacht ook voorleggen aan een onafhankelijke klachtencommissie. De mensen van deze klachtencommissie werken niet bij Cardea. Je vindt het klachtenreglement en het klachtenformulier van de Klachtencommissie Jeugdhulp Zuid-Holland hieronder.

Hulp nodig bij jouw klacht

Voor gratis ondersteuning bij het indienen van je klacht over jeugdhulp kun je ook terecht bij de vertrouwenspersonen van Jeugdstem. Iedereen die te maken heeft met jeugdzorg en daar vragen over heeft, kan bij hen terecht. Voor informatie, advies of ondersteuning. Ondersteuning door de vertrouwenspersoon van Jeugdstem is gratis. Jeugdstem is een zelfstandige stichting, de vertrouwenspersonen zijn niet in dienst van Cardea. Neem contact op met Jeugdstem via 088 – 555 1000 (gratis) of chat met een vertrouwenspersoon via www.jeugdstem.nl.