Support aanvragen voor een cliënt
In een aantal stappen kun je support aanvragen voor een cliënt en/of het gezin.

Stap 1
Een Supporter wordt met goedkeuring van de cliënt aangevraagd door de professionals van Cardea of via de sociaal makelaars van de Jeugd- en gezinsteams via supporters@cardea.nl.
Stap 2
Het supportteam ontvangt de aanmelding en neemt contact op met de aanvrager om de vraag van de cliënt door te nemen en te kijken of er een passende oplossing is bij de Supporters.
Stap 3
Bij beschikbaarheid van een Supporter en de juiste match wordt deze onder begeleiding van de betrokken professional en de Support coördinator voorgesteld aan de cliënt. Wanneer er geen passende Supporter beschikbaar is gaan we op zoek.
Stap 4
Wanneer langdurig support nodig is organiseren we een uitgebreide kennismaking tussen de cliënt, de Supporter, de betrokken professional en de Support coördinator. We maken concrete afspraken over de inhoud en het doel van de benodigde support inclusief de praktische invulling.
Heb je nog vragen en/of wil je contact opnemen met ons Supportteam, mail dan naar Marloes van Hove via supporters@cardea.nl.